Ricami hè u termine generale per qualsiasi mudellu decorativu ricamatu nantu à u tessutu cù aghi è filu.

Ricami hè u termine generale per qualsiasi mudellu decorativu ricamatu nantu à u tessutu cù aghi è filu. Ci hè dui tipi di ricami: ricami di seta è ricami di piume. In chì a seta o altre fibre o filati sò trapassati da una agulla cù un certu disegnu è culore nantu à un materiale di ricami è i culori sò trapassati da una agulla per furmà un mudellu decorativu. Hè l'arte di aghjunghje u cuncepimentu umanu è a fabricazione à qualsiasi tessutu esistente aduprendu aghi è fili. U ricami, chì hà una storia di almenu dui o trè mila anni in Cina, hè unu di l'artigianati folklori tradiziunali chinesi.
I nostri ricami utilizanu piante, fiori è motivi di cartoni animati ricamati in appesi tridimensionali à u muru, cuscini, specchiu, portafogli, copricapi , collane, anelli, orecchini, talismani ks maschere, fazzoletti, ecc., U ricami hè un tipu di ciò chì face u ughjettu uriginale a ciliegia nantu à a torta, riflette micca solu u livellu di Ricami di ricamatore, facenu ancu e cose altrimente mundane aghjuntu assai arrabbiati. Dettagli per a fine linea di prestazioni di ricami, evidenzendu un incantu distintivu.
U ricami hà spiritualità, hè un gustu di vita, culore chjaru è armuniosu, mancanza di spaziu immaginazione senza fine. U ricamu hè a lirica di l'amore, a discursione dolce di agulla è di filu, u tessutu in biancu hè dotatu d'ispirazione, a fantasia ricca è bella abbellisce a vita monotona, è custruisce un paisaghju di sognu è u tempu pueticu. U pacchettu materiale include stofa ricamata stampata, filu ricamatu, agulla ricamata, istruzzioni di disegnu dettagliate. I prudutti ùn sò micca finiti, anu da esse fatti à a manu, adatti per i principianti per cumincià, Amici chì ghjucanu cù aghi è filu per a prima volta, ùn vi ne fate, i prudutti di ricami sò equipati di video tutoriale dettagliate in alta definizione, seguitate u video pò esse cumpletatu, lasciate voi è ricami cuntattu à distanza zero. "U mondu ùn hè micca mancanza di bellezza, solu mancanza d'ochji per truvà bellezza", assai cose urdinarii, sempre esse ignorati da u core impegnatu.
Forse a vita ùn hè micca tutta bona, ma finu à chì ci sia un amore per a vita, felice di creà un bellu core, allora pianu, a vita diventerà ciò chì vulete. Finu chì u core, e cose ordinarie ponu diventà ancu straordinarie, puru chì disposti à u core, a vita ordinaria riceverà u so significatu unicu!


Tempu di posta: Aug-03-2020